Sunday, 7 October 2012

Fahmi Reza? Khalid Ismath? Adam Adli?

                       *Assalamu'alaikum sidang pembaca yang dikasihi*

Hiii..alhamdulillah..masih dapat bernafas..dan melihat bumi unisza yang hebak..dan panoramik ini.. terima kasih ya Allah..

terima kasih juga..kerana beri aku peluang untuk menimba ilmu lagi..lagi banyak..lagi banyak.. lagi banyak baca..lagi banyak kita tak tahu..kan..kan..betul tak?

Siapa kat sini penyokong Khalid Ismath...
Siapa kat sini peminat Fahmi Reza..
Siapa tak pernah miss follow Adam Adli..

Hah..siapa..siapa..angkat hidung sekarang...

Bagi yang berkenaan..yang mempunyai symptom2 di atas..sila la kembali ke pangkal jalan.. sila la beralih arah ke tokoh yang lain..ke ikon yang lain..

kenapa..kenapa..

sahabat yang dikasihi,

jika kita ini memilih seorang tokoh ataupun idola..sila la check dulu latar belakang dia..kehidupan serta aktiviti dia ke..janganlah korang ikut membuta saja..


Nak tahu kenapa diri ini tak bagi korang meng'idola'kan dorang bertiga tu...?? ikuti entry selanjutnya okei..

jumpa lagi insya Allah..

0 comments:

Post a Comment