Friday, 1 February 2013

sweet day..!

15:55 Posted by Ukhti Mawar , 1 comment
               * Assalamu'alaikum*


hehe.. apa kabar iman kamu semua? masih sihat dan segar.. 

teruskan menyiram iman itu tau.. kalau tidak, dia semakin layu ... kering.. dan terus rebah menyembah bumi...

tidak sempat untuk mengeluarkan hasil akhlak yang harum dan wangi...

hari ini nak cerita tentang perjalanan aku untuk menyuburkan ukhuwwah.. hamdalillah.. allah swt masih memberi aku peluang untuk bertemu para sahabat dunia akhirat yang sangat dirindui sejak zaman sekolah dahulu.. bersama si engineer aida@ izzati yang comel @ si doktor ain ..ewah!!!

bersama mereka.. aku menyulam rindu dan menyambung tali ikatan kasih sayang semata-mata kerana Allah swt.. rindunya bersama mereka bergelak ketawa.. dan saling mengeksperimenkan pengalaman memasing.. best sangat!! terima kasih ya Allah!!

 tempat yang kami pilih adalah taman rama-rama di ayer keroh melaka.. walaupun nampak macam tak best je tempat itu.. tapi kiteorang asyik terkejut dan berpelikan dek tengok reptilia yang tak pernah kami tengok selama hidup kat muka bumi ini.. 



disambut dengan tanglung..

comel kan?
jangan lari kamoo!


makan time..

white anaconda..

okei.. gambar yang lain.. di entry akan datang k!

syukran sebab sudi baca entry yang ini.. :)

1 comment: