Wednesday 8 November 2017

PROMO MJ BULAN NOVEMBER

Bulan November ini sungguh istimewa. Semalam HQ umum beberapa pengumuman yang bikin kepala migrain dan tak sanggup nak tidur. Nak tidur malam pun rasa rugi sangat. 

Ada promo besar-besaran untuk semua produk. Tapi yang paling menarik ialah promo untuk basic set dan serum


Ada lagi. Jap Farah tepek sini.


Bikin gila kan? 

Kalau awak perasan, bawah gambar item tu ada tarikh luput produk tau. Tang beg kosmetik, tuala mikrofiber dan magnet peti ais tu tiadalah pula kan. Nak luput apa bendanya benda alah tu. 

Produk natural ini bebas bahan pengawet atau bahan tambahan agar boleh tahan lama. Jadi, tarikhnya akan sedikit singkat. Sebab tu kena guna dengan cara betul. Baru on-time habis.

Bagi Farah sendiri, produk paling murah yang semua patut beli ialah BASIC SET. Ada 3 item dalam tu. Ada sabun susu kambing yang lembut gilos bila guna, ada face oil yang menenangkan berbau lavender dan ada clay mask yang bakal mengecilkan pori awak. 

Complete!

Awak boleh booking dengan agen sah MJ atau self pick up pada MJ Natural Beauty Fest 2017 nanti tau. 25 dan 26hb November ini. Di HQ saja, STAR AVENUE. 

Bagi yang nak booking dengan Farah, boleh wassap cecepat. www.wasap.my/60132726248. Sampai 22hb ini saja ya. 

No comments:

Post a Comment

Keberkatan Dalam Gaji

  Sumber: Photo by micheile henderson on Unsplash Sebenarnya rasa geram dan tak puas hati bila lihat orang gaji yang lebih daripada kita, t...