Monday 30 April 2012

Jemputan ke ASAC..


                                                                      Assalamu'alaikum



Dengan segala hormat dan suka citanya , kami Biro Wanita ISMA cawangan Port Dickson, menjemput tuan/puan ke Seminar Anak Soleh Anak Cemerlang. Butirannya adalah seperti berikut:
            TARIKH: 12 Mei 2012 [Sabtu]
            TEMPAT: Dewn Auditorium Kompleks Pentadbiran Daerah PD                                      
            MASA: 8.00 pagi hinggan 4.30 petang
            BAYARAN: Percuma..!

Para penceramah yang hebat pada hari berkenaan:
  1. Slot 1= ' Kembara Sang Juara' oleh Dr Zainon Yahya; Ketua Wanita ISMA Seremban, berkelulusan MBBCh Alexandria dan mempunyai klinik persendirian, Klinik Amal di Senawang seremban.
  2. Slot 2= 'Fahami Diriku' oleh Ustazah Razidah Adam; Timbalan Ketua Wanita ISMA Seremban dan bertugas di Jabatan Mufti Negeri Sembilan.
  3. Slot 3= Forum, Ayah..Ibu..Bimbinglah Daku ke Syurga! yang akan dikupas oleh dua orang panelis iaitu Ustaz Abdul Halim Abdullah; EXCO Dakwah ISMA Pusat dan Ustazah Nik Norsaha Hj Nik Mohammad; Guru Sekolah Menengah Kebangsaan Syed Idrus.
Untuk keterangan lanjut dan yang ingin mendaftar, sila hubungi:

Pn Aduwiah : 06 6461402
Cik Farah Ain : 017 5126712
Kehadiran tuan/puan amatlah kami hargai dan alukan.. Moga dengan kehadiran tuan/puan akan memeriahkan lagi zaman pencorakkan anak-anak yang semakin mencabar dewasa ini.
Anak-anak yang hebat lahir daripada ibu bapa yang hebat..Setiap anak fitrahnya ibarat kain putih yang sangat suci, ibu dan ayah merekalah yang mencorakkan mereka. Jika kemas corakkannya, maka cantiklah hasilnya..

No comments:

Post a Comment

Keberkatan Dalam Gaji

  Sumber: Photo by micheile henderson on Unsplash Sebenarnya rasa geram dan tak puas hati bila lihat orang gaji yang lebih daripada kita, t...